Tehohoitolehti on Suomen tehohoitoyhdistyksen jäsenlehti joka ilmestyy kaksi kertaa vuodessa. Vuosi 2024 on Tehohoitolehden ilmestymisen 42. vuosikerta. Lehden levikki on 1300 kpl.

Lehti jaetaan ilmaispainoksena STHY:n jäsenille sekä ammatti- ja lääketieteellisiin kirjastoihin. Lehti julkaisee teho-hoitoon liittyviä artikkeleita, tutkimusraportteja, tapausselostuksia, mielipiteitä ja kirjeitä. Lisäksi lehdessä julkaistaan matkakertomuksia, väitöskirjakatsauksia, teho-osastojen esittelyjä sekä Transplantaatiotoimiston ja Veripalvelun tuottamia artikkeleita ja tilastoja.

Yhteydenotot Tehohoitolehden kirjoitusten ja ilmoituksien suhteen lehden päätoimittajaan Patricia G. Bertényihin. Mediakortti on myös saatavilla päätoimittajalta.

Tehohoitolehden sähköiset versiot ovat STHY:n jäsenten luettavissa PDF-muodossa yhdistyksen verkkosivujen jäsenalueella. Nauti edusta ja liity jäseneksi nyt!